Friend's wedding || Weseleeee!


Hej Kochani! :* Przeglądałam dzisiaj zdjęcia na komórce i trafiłam na te sprzed dokładnie dwóch tygodni...z 15 czerwca. Wtedy byliśmy na weselu Pati i Pawła. Z racji egzaminów na uczelni jestem ze wszystkim spóźniona, więc umknęło mi też wrzucenie zdjęć z wesela, a myślę że fajnie jest Wam je pokazać :) W końcu to dla nas jedno z ważniejszych wydarzeń w tym roku, bo kolejna para z naszej paczki została zaobrączkowana hihi :D 

Młoda Para wyglądała cudnie i cała promieniała z radości! <3 Pati z Pawłem do ślubu podjechali oldschool'owym Garbuskiem (zazdro! wyprzedziliście moje marzenie ;) ). Po uroczystości w kościele zabrali nas do restauracji Szyb Bończyk, która jest w klimatycznym industrialnym stylu. Tam czekały na nas same pyszności i mega orkiestra! Wybawiliśmy się na całego, bo następnego dnia nogi wchodziły nam do d... :D Nie udało mi się zrobić zdjęcia, ale musicie mi uwierzyć na słowo. Pati towarzyszyły 4 druhny, które były ubrane w identyczne bordowe sukienki - wyglądało to genialnie! Trochę jak z amerykańskiego filmu :) Z resztą już kończę mini relację i zostawiam Was ze sporą dawką zdjęć :* 



|| Hey! :* I was browsing photos on my mobile phone today and I've figured it's exactly two weeks from June 15th. That day there were Pati and Paweł's wedding. Due to the exams at the university I am all overdue, so I missed to share pics from the wedding on my blog.  I think it is fun to show them to you :) 

The young couple looked wonderful! <3 Pati and Paweł got to the wedding ceremony by old school VW Bug (jealousy overtook my dream;)). After the ceremony at the church they took us to the Szyb Bończyk restaurant, which is in a climate of industrial style. There were waiting for us the delicious food and awesome music band! We had a lots of fun. I could not take the picture, but you have to believe me. Pati accompanied 4 bridesmaids dressed in identical burgundy dresses - it looked brilliant! A little bit like from the American movie :) Ok, I'm have to finish my mini report and now I'm leaving you with a large dose of photos :*














#Dress  #higheels SAMMYDRESS || #Bowtie MUSZKA NIE SIADA













9 komentarzy :

  1. Wszyscy pięknie wyglądaliście! Świetne zdjęcia :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie urzadzone wnetrze :) Teraz pora na Was :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, tego się obawiam :D Czuję już powoli presję :D

      Usuń
  3. Pięknie to wszystko wygladało! Garbusik to i mi się marzy na ślub :) Achh!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądałaś! Buciki powalające! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygladalas porównywalnie pieknie, jak panna mloda :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale bez przesady :) Panna Młoda jest tylko jedna <3

      Usuń
  6. Ojaaaa <3 Super! Zdjęcia pozapisywane na pamiątkę :*

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.