Realash Orphica ODŻYWKA DO RZĘS - recenzja

by - 16.6.17


Hejka! :* Ostatnio w moje ręce do zrecenzowania wpadła odżywka do rzęs Realash od Orphica. Jak się okazuje odżywki do rzęs to ostatnio MUST HAVE w kosmetyczce - takie mam przynajmniej wrażenie po tym jak dziewczyny biją się o te produkty na wyprzedażach :D Nie powiem, odżywka to na pewno super sposób na piękne rzęsy bardziej naturalnym sposobem niż przedłużanie w salonie. Jednak którą wybrać by była skuteczna i nie wydać pieniędzy na marne? Przecież te preparaty 5zł nie kosztują. 


ZAPRASZAM WAS NA RECENZJĘ, w której dowiecie się czy Realash jest warta swojej ceny i uwagi! :* 


Po mojej ostatniej niefortunnej kuracji jedną z odżywek, o której Wam wspominałam, na jakiś czas odstawiłam wszystkie odżywki dla moich rzęs. Przez ten czas rzęsy powróciły do naturalnego ładu, ale też stały się rzadsze. Przestały się też tak ładnie podkręcać jak lubię...wtedy stwierdziłam, że czas znów je "ulepszyć", bo przecież gorzej na pewno nie będzie :) ODŻYWKA DO RZĘS REALASH ma w sobie naturalne składniki (m.in nagietek, tatarak), które jak najbardziej mają zminimalizować ryzyko uczulenia czy podrażnień. Tak naprawdę to właśnie skłoniło mnie do jej wyboru. Producent zapewnia, że dzięki naturalnym składnikom produkt powinien nie uczulać i faktycznie nie uczulił mnie! 



STOSOWANIE:

Odżywkę stosowałam przez miesiąc. Codziennie przed snem po dokładnym usunięciu makijażu rysowałam cienką kreskę nad górnymi rzęsami. To starcza by uzyskać w ciągu miesiąca całkiem fajne efekty. Odżywki jest 3ml ale myślę, że spokojnie starczy jej na co najmniej 2 miesięczną kurację :)



KIEDY SĄ WIDOCZNE EFEKTY?

Pierwsze efekty zauważyłam już po 2 tygodniach. Ostatecznie po miesiącu stosowania moje rzęsy ładnie się odżywiły i zagęściły. Nie zauważyłam jakiegoś piorunującego wydłużenia rzęs, ale moje rzęski mają akurat tendencję do zagęszczania się po takich kuracjach, więc to u mnie norma. Najbardziej jednak cieszy mnie fakt, że moja siostra chodzi za mną i ciągle nie umie się nadziwić, że mam tak gęste rzęsy po tej odżywce hahaha :D Mówi, że widać to z odległości 5 metrów hahaha :D


MOJA OPINIA:

Już na samym początku wspomniałam o cenie. Realash (kupisz TU) kosztuje 170zł, to dość sporo nawet porównując cenę do innych odżywek, których cena kręci się wokół 100zł. Mimo to myślę, że Realash jest tego warta. Super sprawą jest to, że nie uczuliła mnie i nie zostawia czerwonej krechy na powiece, co jest bardzo częste w przypadku stosowania odżywek. Wygląda to wtedy nieestetycznie. Realash Orphica jest delikatna dla oka, ale równie skutecznie działa <3 




You May Also Like

1 komentarze

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

Obsługiwane przez usługę Blogger.