RED TOTAL LOOK


Jeszcze trochę i powoli zaczną się czerwienić liście na drzewach, zrobi się chłodno i będziemy chodzić z zaczerwienionymi noskami od wiatru. Gdzie tylko się spojrzymy tej jesieni wszędzie będzie czerwień, czerwień, czerwień... także w naszej szafie! Nic dziwnego. Czerwień to najgorętszy trend tej jesieni, ale jak ją nosić? Oczywiście od stóp do głów Kochani! :*

Właśnie taką mam dziś dla Was stylizację. Całą w klimatach "RED TOTAL LOOK", którą przygotowałam wraz z Answear.com Chciałam aby całość była wygodna, stylowa, dostosowana do zmieniającej się jak błyskawica pogody za oknem i przede wszystkim przykuwająca uwagę. Bo jak przejść obojętnie obok dziewczyny w czerwieni? :) Sesja została zrobiona w plenerze nad jeziorem, wśród mieniącej się na złoto trawy.


Jesień zwykle kojarzy mi się z wyciągnięciem z szafy zwiewnej koszuli w kratkę, która przeleżała całe lato w szafie, aby nadać jej nowe życie jesienią i zestawić z czarnymi spodniami lub denimem. Dzisiaj na sobie mam koszulę z kolekcji Pepe Jeans. Jest to luźny fason, z tkaniny w kratę jak widzicie :) Baaardzo wygodna, no i przecież krata jest modna ❤ Dodatkowo posiada klasyczny, miękki kołnierzyk typu kent który ładnie się prezentuje. Według mnie to koszula idealna na co dzień ❤ Tutaj jednak, żeby nie było zbyt klasycznie zamiast czarnych lub denimowych spodni, do koszuli dobrałam spodnie Guess Jeans. Jest to fason skinny, który przepięknie podkreśla nogi. Model wykonany jest z gładkiego materiału, w kolorze trochę odbiegającym od czerwieni, bo jest to ciemny malinowy róż ❤ Dobrałam czarne dodatki i cieplutkie skarpetki MORE w zabawny wzór: hot-dogi ;) Pozdrowienia ślę :*


Koszula: Pepe Jeans
Spodnie: Guess Jeans
Skarpetki: MORE
Kurtka: Mango
Botki: Renee.pl
Plecaczek: Manzana












7 komentarzy :

  1. nic dodać nic ująć...wyglądasz rewelacyjnie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. spodnie i kurteczka wpadły mi w oko, ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ah ten nasz Answear... :) super look, total, total red :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz :)zdjęcia obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lady in red! :) pieknie wygladasz ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie stylizacje! Świetnie się w nich prezentujesz. Wydaje mi się, że dobrą opcją taką typowo casualową byłyby buty takie jak te tutaj: https://sosimply.pl/buty/polbuty. Pozdrawiam serdecznie i czekam na równie piękne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty, które mam na zdjęciu są idealne i proszę nie spamować! ;)

      Usuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.